Friday 4 October 2013

Home » SOTO AYAM vs AYAM MASAK LEMAK CILI PADI

SOTO AYAM vs AYAM MASAK LEMAK CILI PADI

Oppsss...bukan nak bagi resepi okey,hihi...actually,nak story serba sedikit pasai diri tuan empunya blog ni.Saya asal dari sabah, klu teman2 nk tau,kat cni,makanan paling femes ialah soto ayam a.k.a mee hoon soup tau.hubby pulak org nogori tp sejak kecik menetap di ampang,selangor.klu yang duk nogori tu mesti tau makanan yang femes kat sana masak lemak kan.kan?hihi...

Nak tau,beza umur saya dan hubby 7tahun.okeylah tu kan perempuan cpt tua dari lelaki..betui x?

So,mcmn saya boleh kenal hubby ni??actually,tahun 2006 ,masa tu saya form six,hubby pula baru posting kat sekolah tmpt saya blaja,dipendekkan cerita,disitulah kami bertemu jodoh.kami couple xlama tau,kenal2 je terus cakap bab kawen,advance sgt.buat pengetahuan teman2,hubby tak mengajar kelas sy tau.

Dan sekarang,alhamdulillah sdh menjalani kehidupan berumahtangga bersama dan dikurniakan anak2 yang comel.masuk tahun ni da 6 tahun kami melayari bahtera bersama.semoga ikatan perkahwinan kami ini kekal dan aman bahagia selama2nya,..sampai hujung nyawa.amen...

Okeylah teman2,sampai disini dulu utk kali ini,xsedar pulak dah terpanjang sy berceloteh.biasalah teman2,cite bab2 romantik ni xhbs satu hari.inikan pula satu entri.kan?hihi


P/s: kalau nak resepi,di lain entri ye...

No comments:

Post a Comment