Wednesday 9 October 2013

Home » Anakku yang suka buat lawak

Anakku yang suka buat lawak

Setiap hari Syakir ni memang ada saja perkara yang dia wat akan buat saya gelak sakan tau.haha...syakir ni memang suka buat lawak.mungkin bg teman2 tak de la lawak sangat pun tapi bagi saya,setiap apa dia wat tu buat saya nak tergelak je tau.contohnya,kalau dia nak buang air besar tu kan,dia tak reti nak bagitau.dia dok mundar mandir ke sana ke mari sambil buat muka lawak menahan sakit.eh lawak ke tu?bagi saya memang lawak sesangat,kalau teman2 nampak muka dia,mesti teman2 pun akan gelak.tak tahu lah macamana nak describe.maybe kat dalam diri dia tu ada aura lawak kot sampaikan apa2 dia buat pun saya akan gelak.haha,sekarang pun saya tengah menahan gelak la ni...haha.

Jom layan anakku yang suka buat lawak...hehe


Add caption

No comments:

Post a Comment