Sunday 6 October 2013

Home » Candy Crush Saga!!!

Candy Crush Saga!!!

Saya sebenarnya taklah dikategorikan kan sebagai kaki game ni.Tapi memandangkan da ramai dari rakan fb saya yang dok invite game candy crush saga ni,saya pun nak la jugak menerai apa punya game yang diorang berabis sangat ni sampaikan tak jemu2 invite saya.

Memula main tu,belum terasa lg kehebatan auranya.mana kan tidak,tak reti langsung.inikan pulak nak feeling bagai.sehinggalah...akak ipar hantar request life.start dari saat itulah bermulanya era kegemilangan saya sebagai seorang yang sangat2 addict terhadap game candy crush saga.diulangi okey!!!addict terhadap game candy crush saga.haha

So,teman2 yang masih bebas dari game candy crush saga ni dinasihatkan agar jangan pernah coba2.sebab,once teman2 da try kompom akan teraddict.macam hubby la,memula tak nak last2 dia pulak yang beriya2 nak lepas level sekarang ni.

P/s: korang da sampai mana,saya sekarang di level 395.hihi

2 comments:

  1. Wah, hebat nurul.. sampai level 300++ dah.... kak ina xmain pun.. hihii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha...klu kak ina nak tau,asal sampai level yang susah je,sy pass kat hubby.nasib hubby spoting moting jgk.

      Delete