Sunday 6 October 2013

Home » PENGALAMAN MENGANDUNG PART 1

PENGALAMAN MENGANDUNG PART 1

Assalamualaikum...

Selamat berhujung minggu semua!!!
Hari ini nak story sikit pasal pengalaman masa saya mengandung dulu.untuk pengetahuan teman2,setiap kali saya pregnant,saya diuji dengan alahan yang sangat teruk.

pregnant kali pertama,masa tu umur saya baru 20tahun.alhamdulillah murah rezeki saya,tak sampai sebulan kawin saya terus pregnant.tu pn bukannya ada tanda-tanda tau,saja je nak wat test pregnant,tup tup positif pula.klu teman2 nak tau kan,sebelum tu abang ipar ada ckp kot2 sekali ehem ehem terus mengandung.masin mulut dia..haha

Perasaan saya masa saya tahu saya da pregnant kan,hihi hanya Tuhan yang tahu,terkejut pun ada,happy jangan cakap la.excited sangat.tapi teman2,seminggu lepas tu saya jatuh sakit, demam,tak sedap badan,tiada selera makan dan macam-macam lagi la,hangin satu badan tau!!apa kata orang,mabuk mengandung a.ka alahan mengandung.

Lama juga saya mabuk mengandung tau,dekat enam bulan.sampai berat badan saya pun turun menjunam.apa tak nya makan pun tidak.sampai nampak rangka tulang kat dada saya ni haa,tp sekarang,jangan cakaplah da jadi macam mak deram pun ada.haha...

Yang paling menyeksakan,bila saya kena naik kapal terbang...pening,loya...hanya Tuhan yang tau.Untung tak pengsan dalam flight tuh.actually setiap cuti sekolah hujung tahun kami sekeluarga akan bercuti di rumah my mil.tu sebab kena naik kapal terbang tu.

Okeylah teman2,sampai cni dulu story pasal pengalaman saya mengandung ye,jumpa lagi di part yang kedua...

         
     Wassalam...

No comments:

Post a Comment