Tuesday 22 October 2013

Home » Admin OH BLOGGER promote blog saya???

Admin OH BLOGGER promote blog saya???

Assalamualaikum...





Tempoh hari, bila bukak blog OH BLOGGER saya nampak post ni oleh HasrulHassan. Maybe untuk u all yang da lama berblogging tu,perkara biasa saja blog u all dalam entri blogger lain.Tapi saya ni sakai sikit tau u all,al maklumlah blogger baru kan.hehe

Excited nampak muka sendiri kat blog orang lain padahal kalau nak diikutkan kan apalah sangat kan,apapun sebenarnya,secara tidak langsung admin OH BLOGGER tu da promote blog saya,hihi tq HH..





Hihi nampak tak yang nurullai Abdullah tu? itulah saya u all...

Ishh prasannya saya, komen je pun, bukannya blog saya yang ada kat entri tu pun. sebenarnya tu komen saya dekat entri dia masa berblogging hari tu. wakakaaka... saya je yang lebih2 sebenarnya... Hihi sebenarnya saya berangan blog saya ni dipromote...

No comments:

Post a Comment