Tuesday 8 October 2013

Home » Rutin Harian Saya

Rutin Harian Saya

Assalamualaikum...

     Selamat pagi!!!actually,tiap hari lepas hubby gerak g keje,saya akan terus mula bereskan keja2 kat rumah.itupun kalau baby Ainnur tak meragam la.klu tak,terpaksa tenangkan dia dulu.

     Teman2 percaya tak,setiap hari saya akan vakum dan mop lantai rumah saya.kalau skip pun,sehari jela,tp itupun saya da tak selesa.yela,kalau kita da biasa buat kerja yang sama tiap hari,sehari tak settle terus jadi tidak keruan. Apatah lagi sekarang,baby Ainnur dah mula nak blaja merangkak,lagilah saya kena tingkatkan tahap kebersihan rumah saya ni. Kalau dulu ruang tamu saya ni bersepah dengan perabot almari yang ntah apa2.lepas hubby clearkan semua masuk bilik,senang sikit nak buat keja,baru lapang sikit.baby Ainnur nak main walker pun senang.

     Tapi sebenarnya kadang2 timbul juga perasaan malas,tapi terpaksa juga gagahkan diri settlekan semua,bukan apa,saya kan nak jadi ibu mithali jadi kenalah jadi supermak.

No comments:

Post a Comment