Wednesday 23 October 2013

Home » Istimewa Khas buat semua rakan blogger

Istimewa Khas buat semua rakan blogger

Assalamualaikum...

Terima kasih tidak terhingga kepada rakan blogger yang sudi berkunjung ke blog saya ini.firstly,sory byk2 dengan reka bentuk blog yang belum complete ini,button follower pun blm ada sbb saya masih baru dalam dunia blogging ni,so saya tak tahu macamana nak letak kat blog,kalau u all ada akaun google+,boleh follow saya kat situ dulu.

Kalau u all sudi,sila tinggalkan komen u all di entri ini supaya nanti bila design blog saya dah betul or complete dengan gadget semua,saya boleh inform kepada u all semua untuk follow saya kat blog ni melalui blogger.com.

Harap u all semua sudi berkawan dengan saya okey...terima kasih u all,atas segala support u all...

2 comments:

  1. salam...nak follow balik blog nie tapi tak jumpa tempat utk follow...camna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti saya inform ya kalau dah ada button follow hehe..

      Delete