Monday 4 November 2013

Home » Saya dah ada button follower

Saya dah ada button follower

Assalamualaikum...

hee kelakar juga tajuk... Kalau tuk blogger yang dah mahir dan otai berblogging tu mesti gelak kan... Ehe,by the way, saya baru je ada button follower ni. Tu pun adik saya yang edit. Huhu actually saya tak tahu pun adik saya ni pun blogger jugak.
Tempoh hari balik kampung baru tahu. Rupanya dia lebih dulu ada blog daripada saya. Hee nampak sangat saya ni tak bape update hal-hal berkaitan alam maya ni kan.
okey kalau u all nak berkenalan dengan adik saya boleh follow dia kat sini ye.
Actually adik saya ni baru 18tahun, tahun depan 19 tahun. Still blaja lagi di form 6. Tahun depan ambik Stpm.

Oya, kalau u all sudi mai la follow blog saya ye... N i will follow u all back n blogwalking ke belog2 u all...

6 comments:

  1. alaaa comel je.mana ada gelak..biasa la tu awal2 saya pun mcm tu..lama2 duk main hari2 baru tau..selamat berblogwalking :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sori lmbt bls. Hihi ya, saya bermula dengan kosong ni. Ada org dia blajar dulu pasal blog baru buat blog, saya pula sambil berblogging smbil belajar,

      Delete
  2. utk segmen tu akak buat entry macam biasa....da siap,nak tinggalkan link entry dekat komen tu...akak guna format dia bagi....

    copy Segmen Blogwalking November 2013

    yang dia type URL ENTRI tu akak delete gantikan dengan link entri segmen yang akak buat..nanti dia otomatik jadi tajuk entri berlink

    contoh : Segmen Blogwalking November 2013

    ReplyDelete
  3. owh.. ada kat bawah rupanya.. patut cari tadi tak jumpa..
    dah follow.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe nasib baik da jumpa kan. Btw, thanks sudi follow hihi

      Delete