Wednesday 19 February 2014

Home » Pemenang baru 1st giveaway by Nur Lovekasih blog

Pemenang baru 1st giveaway by Nur Lovekasih blog

Assalamualaikum...

Sebelum tu saya nak tanya korg dah dpt hadiah korg ke kepada yg menang tu. Kalau sdh diminta maklumkan pada saya supaya saya tahu status korg. Yela risau pula u all ternanti2 kan. Utk pemenang topup akan diberi pada mlm ini ye. Tq. Untuk pemenang tasbih digital akan dipos esok.tq.

Seorang pemenang ga tak melaporkan diri jadi pemenang baru untuk topup RM5 ialah no 9.

Klik SINI untuk cek no id u all.

Jika pemenang tidak melaporkan diri sehingga jam 12 malam ini, saya akan cabut lagi pemenang baru. Ok.

7 comments:

  1. ala,awat x no.2 kak,hihi..tahniah kak yati!:)

    ReplyDelete
  2. wah... no.9 tu sy!

    tq ye...

    ni detail saya ;
    haryati hamzah
    no.h/p : 0126996323

    ReplyDelete
  3. sis..dh dapat baju dh.. thanx ye.. :)
    http://adnan-daughter.blogspot.com/2014/02/menang-1st-giveaway-by-nur-lovekasih.html

    ReplyDelete
  4. salam nurul..
    cma datang dari blog kak ina intan berlian..
    salam kenal dari cma :)

    ReplyDelete
  5. Salam ziarah dari blog ina...selamat berkenalan dik.

    ReplyDelete
  6. salam nurul...
    akak datang dari blog ina (intan berlian)
    done follow sini yang ke 86

    ReplyDelete