Tuesday 31 December 2013

Home » Mencari sponsor untuk segmen dan giveaway 2014

Mencari sponsor untuk segmen dan giveaway 2014

Assalamualaikum...

Rasa hati teringin nak buat segmen dan giveaway untuk tahun 2014 nanti. Dalam bulan januari gitu. Hmm... Ada ke yang nak join eh.. Actually, entri kali ini saya nak cari sesiapa yang sudi jadi sponsor untuk segmen saya tu... Jangan risau saya juga turut menyumbangkan hadiah dalam segmen tu nanti, tu pun kalau ada yang sudi join jadi sponsor lah ye. Saya plan untuk giveaway pertama ni, saya nak wat secara besar-besaran, kasi gempak gitu...

Okey untuk u all yang sudi jadi sponsor untuk segmen saya ni boleh tinggalkan link blog di entry ini dan bagitau juga apa hadiah yang nak disumbangkan. Sebagai penghargaan untuk sponsor-sponsor tu nanti saya akan tetapkan syarat untuk peserta follow blog u all dan saya akan masukkan blog u all dalam bloglist januari saya...

U all jangan lupa inform kat blogger2 lain ye... Mana tahu diorang nak join kan...

5 comments:

  1. smoga berjaya mencari sponsor..

    ReplyDelete
  2. salam :) saya berminat nak jadi sponsor..
    saya blh sponsor blouse/shawl/halfmoon

    akak inbox fb sy ye https://www.facebook.com/eija.zolkifeli

    ReplyDelete
  3. saya berminat nak sponsor :)
    tpap maxis rm3 untuk 2 org pemenang

    apa-apa boleh email saya dkt farahdeenafisal@yahoo.com
    blog : farahdeenafisal.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hola . Nak jadi sponsor boleh tak untuk yang akan datang ? :l

    Saya boleh sponsor barang blog, macam header, simple template dan cbox.

    ReplyDelete