Monday 9 December 2013

Home » Dapat CPC dari Nuffnang

Dapat CPC dari Nuffnang

Assalamualaikum...

Okey, pada ketika dan saat ini, seandainya u all tahu, berbunga-bunga hati den tau...ahh... Nak tau kenapa??? Hari ini, sekali saya login nuffnang tengok earning ada rm0.25.
Rupanya dapat dari cost per click (CPC) nuffnang. Hmmm sapa lah yang berbaik hati sudi klik iklan nuffnang saya tu. Thanks banyak-banyak eh... U all yang sudi menderma kat saya, klik je tabung nuffnang saya tu eh... Hehe, nanti saya BW blog u all. Amboi, ada udang di sebalik mee nampak...

Kalau dikira-kira, saya baru je dalam berblogging, baru dua bulan. Itulah yang dinamakan rezeki, kan u all... Hmm ni tak sabar nak tunjuk kat hubby ni. Happy sangat dapat CPC dari nuffnang. Harap-harap bertambah lah duit nuffnang tu ye... Hihi, terima kasih ye nuffnang... Tapi wahai nuffnang, boleh tak bagi CPUV pula... Haha, tamak haloba pulak dah... Tak adalah, tengah excited giler ni... Ye la, saya merapu-rapu dalam blog pun boleh dapat duit... Heyyy, ini yang menaikkan semangat den nak update blog ni...





Oya... U all tahu cpc apa yang nuffnang bagi kat saya, LIBRESSE. Macam tau2 ja nuffnang den 'bendera merah' hari ini. First day lak tu... Haha.

10 comments: