Saturday 22 March 2014

Home » Perkembangan anakku Ainnur #10bulan

Perkembangan anakku Ainnur #10bulan

Assalamualaikum...

Setelah sekian lama blog ku menyepikan diri... akhirnya hari ini berupdate juga... ada yang rindu saya tak... atau ada yang ternanti2 entry terbaru saya... hehe.. yang sebenarnya saya sibuk kebelakangan ini. Sibuk dengan baby, sibuk dengan bayi asuhan saya dan sibuk dengan bisnes kek kecil-kecilan saya. Pasal 'kesibukan' ni nanti saya cite di entri lain ye.



Ok dah lama tak update pasal perkembangan baby Ainnur kan... hihi
Actually, Ainnur dah semakin advance sekarang... sangat lasak my baby girl tu... sekarang Ainnur dah 10bulan. Dah pandai memanjat... sume bende dia nak panjat... bukan takat tangga je u all... apa2 saja yang boleh dipanjat...



Sekarang Ainnur dah pandai melangkah bila pegang kusyen... dia step by step melangkah... untuk pengetahuan new momies, umur Ainnur sekarang ni lah yang kena hati2 tau... kena extra care. Kena berkepit dengan dia all day long selagi dia tak tido sebab baby seusia Ainnur ni memang dalam tempoh dia belajar.. semua benda di sekeliling habis diteroka... hmm kena banyak sabar u all... sebab bayi yang membesar memang dah macam pengkaji lah u all... hehe. Sume benda dia nak kaji. Nampak kertas dia nak masuk mulut. Sume benda nak masuk mulut.. baby nak kaji ape tu.? Hihi

Lagi satu Ainnur suka sangat lagu cupcake di astro ceria tu. Pantang ada lagu tu mesti dia nak goyang2 badan and tangan pun goyang2. Comel je saya tengok...

By the way, actually saya tak sabar tengok baby Ainnur ni pandai berjalan... apapun harapan saya agar Ainnur membesar dengan sihat.




6 comments:

  1. Ank sy 11bln..bru pndi jln.hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi iyeke... bestnya. tak sabar tgok ainnur berjalan pla. mesti berganda2 lg lasaknya nt... hihi, besalah budak2 kan

      Delete
  2. alalala.. cumeynya dia.. nak cubik pipi sikit bulehh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan cubik kekuat ye.. nangis Ainnur kang.. t mak dia marah... kikiii

      Delete
  3. Replies
    1. Ikut muka mama nya kan.. hihi

      Thx singgah cni.. t datang blog awak yaa.

      Delete